Nili1308 Arkadaslar dün sünnet olduk 4 ay olacagız bı kac gune nasıpse bugun pansumanını yaparken işedi bı baktım 3 ayrı yerden işiyor sebebini bilen var mı acaba
Nili1308 Ygzpri bılemıyorum alt degısımı yaparken bakayım sarı tabaka derken kremın kalıntıları gıbı mı acaba