Bizde yeni atlattık. Benden bebeğime geçmiş aynı anda ateşlendik testlerimiz pozitif çıktı. Calpol ve dolven dönüşümlü verdim 2 gün ateş yaptı sonra geçti gitti bide çok mızmızlandı hep salladık maymun etti bizi diyebilirim :) ateş azalınca şurup da azalttım bi sabah bide yatmadan verdim sonra tamamen kestim. Birde bol bol emzirdim