Kaanbebek Üç aylık oğlum var kolik ve gazı çok belli zamanlarda ağlama krizi geliyor ağlaması bitince de iç çekmeye başlıyor defalarca hıkhıkhık diye iç çekiyor sizde de oluyor mu normal mi
Elifkrl Kaanbebek benimde bebeğim 3 ay 28 günlük olur canım takılma bi bile ağladığımızda içimiz çekiliyor onlarda yapabilir benimkide yapıyor gercekten agladıgı zaman ☺️
Merve1705 Kaanbebek yani bebeklerde bir insan ve netice olarak onlarda çok ağlayınca iç geçiriyorlar bunu çevrenizdekiler öğrense iyi olur
Elifkrl Kaanbebek acaba o çevremizdeki insanlar bebek büyütmemişmi yada gerçekten bebek büyütmemişler o yüzden insanın içine kurt düşürüyolar