25 günlük bebeğim var doktor mama kullan dediği için başladım kilo ve sarilik nedeniyle simdi sadece yeterince duymadığını hissettiğimde veriyorum biberona çok fazla alınmasın diye günlük durumu bebek belirliyor bazen çok huysuz oluyor yemek bile yiyemiyorum o zaman sanki ben doymayinca oda doymamış gibi sütüm beslememis gibi hissediyorum veriyorum. Mamayi hep sınırda tuttum ama 30 cc yada maximum 60 cc verdim öncesi ve sonrası emzirdjm yine 👌