Kızlar bebeğim 1 yaşında ve asla katı gıde yemek istemiyo 5 buçuk aylıkken doktor tavsiyesiyle başladık kaşık mama yedi 6. Aydan sonra çorbalara geçtik ufak ufak pankek yaptım mücver yaptım omlet yaptım hangi tarifi yapıp verdiysem veya kendi haline bıraktıysam da boğulmuş gibi yapıp kustu. Zaten yemekle arası hiç yok . Sabah kahvaltısını bulamaç şeklinde veriyorum öğlen ve akşamıda öyle. BLW yönteminide denedim ama bazen patatesi heves edip ağzına götürüyo ucundan koparıp yere atıyo. Tavsiyeniz varsa eğer öğrenmeyi çok isterim 😢