Arkadaşlar merhaba.. oğlum sütüm olmadığı için mama vermek zorunda kaldık. Aptamil 1 verdim gaz yaptı. Sonra bebelac gold aldık oda fayda sağlamadı. En son doktor aptamil comformil önerdi aldık lakim bu kezde kabız oldu. Gaz damlası ve rezene kullanıyorum. Hangi mama bizi rahatlatır varmı öneriniz. Şuan 40 günlük