Bebeğim 21 aylık. Artık sütten kesmeye karar verdim. 21 aydır uyumuyorum, yarım saatte bir, 20 dakikada bir uyanıyor hâlâ.Hiç uyumadan işe gittiğim günler oldu. Ciddi kararlıyım bugün başladım hatta. Zamana yayarak keseceğim. Tek korkum ağladığında ne yaparım, özellikle gece. Çok dirençli bir bebek ve süte de aşırı düşkün. Tecrübeli anneler, bu süreç ne kadar sürüyor, alışır mı? Dirayetli durmam gerekiyor farkındayım ama yine de çok korkuyorum. Krize giriyor çünkü ememediğinde. Önerilerinize ve dualarınıza ihtiyacım var 🌸🙏🏻