Kızlar 9 aylık kızım var hamile oldugumu öğrendim. Bugün ultrasona gittim bebeğimin kalp atısı olusmamıstı ( 2 hafta öncede gitmiştim o zaman kücük dediler olusmaması normalmiş) ama simdi 7.haftayı gecmiştik … Kızımı emziriyorum bir sorun olur mu ?
Bir de küretaj olursan bebegimi emzirebilir öiyim sonrasında ?
Yaşayan anneler var mıdır