Yaklaşık iki ay önce tuvalet eğitimine başladık uykuda uyuyunca bağladım çünkü uykuda istemedi agladi kaka dahil gayet iyidi (hafta da 1 kez kacirdigi oluyodu ) hatta bayram öncesi uykuda takmayıp kaldırmaya başladım hatta gündüz uykusunda kendi uyanıp söylüyordu ama bayramdan beri her gün kaciriyo günde 1 kendi iki gündür iki kez kaciriyo tuvalet eğitimi boyunca çok sakindim hiç kızmadım gayet sakin davrandım ama biraz önce kizdim artık yalan yere çiş diyo tuvalete goturuyo beni yok odana gider misin dedim gitti oyuncaklariyla oynuyordu geldi anne kaka birazını üstüne yapmış ilk defa kızmam yanlıştı biliyorum ama artık catlamistim şimdi de oturdum ağlıyorum lütfen fikri olan biri söylesin bu arada pazartesi doktora goturucem idrar yolu enfeksiyonundan da şüpheleniyorum saat başı tuvalete gidiyo ama üstüne yapmayı bence huy edindi