Elifduru11 Nazar insanı çatlatır derler. Canım banada çok çabuk nazar değiyor. Dediğin gibi ya hasta oluyorum ya bir yerimde durduk yere yara kızarıklık gibi şeyler çıkıyor. Ben bebekken 8 ay durmadan ağlamışım ailem doktor doktor gezdirmis çaresini bulamamış doktorlar en sonunda bir tanidigimiz türbelere götürüp dualar ede ede okuyarak geçmiş duayla dini yerleri ziyaretle. Büyüdüm hala çok çabuk değiyor kalabalık bir yere girdiğimde olsun bayramda olsun sonra hasta oluyorum bir ara burnunun üzerinde kocaman yanık oluştu durduk yere özellikle yanık nazardan olur der anneannem. Dikkat et nas felak sürelerini oku sürekli. O an aklımıza gelmiyor okumakta sonra çekiyoruz işte. 😔