Kızlar bebegımın kılosu normal cok hafif tonbik ama kaynanam onun cocugun gordum kılodan patlıyor bunun cocugu cok kılolu bızımkı zayıf ywdırde yedır dıyıp durıyo cocugum saglıklı hos kılosuzluktann kemıklerı sayılmıyor yanı ne bu kılo derdi anlamadım cok uzuluyorm kafayı yıycek durumdayım