Anneler oğlum 4 ay 21 günlük 3.ayından bu tarafa aynı kiloda sabit mama değiştirdim Ama kilo almıyor boyu uzadığı için de iyice zayıf durdu gören herkez çok zayıflamış diyor evet sağlıklı olsun kilo önemli değil ama gelin bunu bana anlatın çok kafama taktım oturdum ağlıyorum 🥹🥹