Selam herkeze, Bebegim bugün 9 haftalik oldu. Kac gündüz gündüzleri hic uyumuyor bugün sabah 8 gibi uyandi emzirdim mamasini verdim ama uyumadi esim biraz salladi yok uyumadi yanina yattim gögsümü verdim az endi uyu ama her 2-3 dk aglayarak uyandi… uyandigindan beri uyumuyor bi kac dk daliyor uyaniyor. Kabiz dehil ama kakasini yapmakta cok zorlaniyor. Karni kocaman sis… butun gun uyumadi uykusu oldugu halde. Bide agliyor😔😔 bende hastayim kafam catliyor bogazim agriyor bayilcak gibiyim zaten uykusuzluktan. Nasil duzelcek ya uzuluyorum bebegime