Gizemkvnc Bebeğim 4 buçuk aylık bugün sünnet ettirdik lokal anesteziyle sabah 11 de operasyon gerçekleşti ama şu saat oldu bi kez bile çişini yapmadı yaşayan var mı normal mi hemen hastaneye gitmeli miyim ?
Elika00 Gizemkvnc normal değil 6-8 saat içinde çiş yapmazsa , kanama olursa Kızarıklık varsa vakit kaybetmemelisiniz
Musab15 Gizemkvnc içinde intihap birikmişse bir aletle onu alıyorlar canım çok geçmiş olsun ama şimdiye yapması gerekirdi
Elika00 Gizemkvnc bandaj da sıkı yapılmış olabilir endişelenmeyin hemen ama lütfen vakit kaybetmeyin. Bu kadar saat çiş yapmaması imkansız
Gizemkvnc SeninAnnenBirMelektiYavrm hiç yapmadı bezlerinden üstündeki renkten biliyorum sarı renkli hala sabahtan beri
Elika00 Gizemkvnc diğer türlü canı daha çok yanacaktır emin olun. Gidince bana da yazar mısınız merak ettim. Herhangi bi operasyon olacaksa zaten uyuştururlar merak etmeyin
Gizemkvnc Elika00 merhaba akşam hemen gittik sonta takıldı dolmuş çocuğumun içi sedye tamamen ıslandı uyuşturma vs yapmadılar çok ağladı ama bugün daha iyi şükür
Gizemkvnc Musab15 ya biz hastaneyi aradık 8 saat yapmaması normal dedi bekledik 10 saat olursa gelin dediler bize 10. Saat olmadan buraya yazdım iyiki yazmışım hemen gittik
Elika00 Gizemkvnc sonda da yapılmıyor galiba uyuşturma ama bebek yani yapsalardı keşke bi krem en azından. Bununla atlatmış olsun. Tıkanmış mı ne olmuş ne açıklama yaptılar
Ygzpri Gizemkvnc merhaba dün 11 gibi oğlum sünnet oldu hastaneden sonra 1 kere çiş yaptı gece bir daha 2 yaptı gibi şuan daha çiş yaptığını görmedim ertesi gün içinde normal mi acaba ?
Gizemkvnc Elika00 yok valla ne krem ne bişey ben dayanamadım ağlamasına çıkardılar beni eşimle babam durdu yanında. Ameliyattan korkmuş olabilir şoka girmiş olabilir dediler yapmamış o yüzden
Rumeysa28 Gizemkvnc 1 saat olmuş tabi normal yani anormal olduğunu düşünmüyorum sonuç olarak biz büyükler bile sürekli yemek yiyip su içtiğimiz halde sürekli lavaboya girmiyoruz
Rumeysa28 Gizemkvnc ooof pardon 🥺 ben postu yeni sandım yorumlar yeni yapılınca doktoruna danışmanda mutlaka fayda var