Valah canım benimde 4 aylık doktoruna sordum hava sıcak verebilirsin dedi yani biz buyukler gunde kaç lt su tüketiyoruz yazık onlar daha küçücük tamam verilmemesi laızm ama hava sıcak doktorda ver deyince veriyorum ama yavrum bı gorsen nasıl içiyor bıde ben doguda yaşıyorum hava cok cok sıcak bence vermeye devam et bı sakıncası olmaz