İyi akşamlar kızlar bugün uyku eğitiminde 2. Gün bitti şükür. Merak ettiğim beşiğine yatırdığımda direk ayağa kalkıyor. Bi süre bekleyip yatırıyorum. Ben yatırıyorum o kalkıyor belki 20 kez ya da daha fazla. Sonra 3,4 dk. ağlayıp uyuyor. Doğru mu yapıyorum sizce. Kendi yatmasını mı beklemeliyim