Beracan biz 4 aylıkken olduk doktorumuz günlük hayatınıza normal rutin de devam edin demişti her bezden sonra süreceğimiz 1 krem ve sabah akşam sürülen batikon la birlikte ayrı bir kremimiz var dı ayrıca ağrısı olmasın diye dönüşümlü ibufen ve calpol verdik belli saatler de saatleri doktorumuz belirleyip yazmıştı. Onun dışında sadece ilk çişte ağladı zorluğu olmamıştı yani inşallah çabucak atlatırsınız sizde ☺️