Uygarben Merhaba hanımlar ☀️ Saçlarım kuru, sarı ve kıvırcık 👩🦱 önerebileceğiniz hem ağırlaştırmayıp saçımın şeklini bozmayacak hem de nemlendirebilecek bir şampuan ve serum var mı?
Tomriss Uygarben selamm benimde saçım kıvırcık bizler için sülfatsız parabensiz silikonsuz şampuanları öneriyorlar . Bende öneriyle Yves Rocher in onarıcı bakım şampuanı ve krem serisini sipariş verdim p tesi elimde olur. Birde urban care nin kıvırcık saçlar için durulanmayan bakım kremini öneriyorlar şekillendirici onu aldım bugün gratisten inşallah işe yarar ☺️ bende saçlarımın önünü ni türlü şekillendiremiyırum yaaa bebek saçlar çıkmış uzamış ne tarafa ayırsam dalgalar saçma sapan duruyor napacağımı şaşırmış durumdayım😑
Laden Uygarben Saçım sarıyken kullandığım şampuan buydu. Kokusuna ölüyordum resmen. Yumuşacık parıl parıl yapıyordu🌺
Uygarben momandad_16 ogx fena değil fiyatı da bir çoğuna göre iyi ama o da ağırlaştırıyor sanırım ya 🤦♀️
Uygarben Tomriss ben yine şekilde o kadar sıkıntıya düşmüyorum açıkçası çok uğraşmıyorum benimkini bi nemlendirse dünyalara bedel olacak 🥸