hayalperisi nasil yaptılarsa artık iphone bul da aygıt yok diyor. Benim telefona googledan iphone 12 bulundu yer bildirimi için tıklayın vs gibi bir mesaj gelmişti ona da tıkladık
bir şey açılmadı belki de tuzak mesajdi o. Bir şeyler yaptılar anlamadık. Ama telefonun imeisini çalıntı olarak bildirdik sinyali kesildi telefonun kullanılamaz yinede. Polise de verdik bakalım tutanak