Mrb kizlar. Dogumumun 17. gunundeyim. Kanamam az az devam ediyor. Gunden1 veya 2 pet kullaniyorum artik. Ama degisik kokmaya basladi. Ayiptir soylemesi beklemis kan gibi. Sizde de oyle oldu mu? Kontrolde doktorum dış dikisler iyilesmis ic dikislerin zamana ihtiyaci var demisti. Ama bu koku tuhafima gidiyor. Tecrubesi olanlar yazarsa sevinirim.