Denizefeannesi Merhaba serum fizyolojik aldım ampul olanlardan ampullu açınca tekrar kullanılıyor mu yoksa atmam mi gerkiyor.
Ates_mami Denizefeannesi açıldıktan sonra hava ile temas ettiği için ben hep attım. 1.2 saat içinde tekrar kullanacaksanız belki ucunu arkasıyla kapatıp kullanabilirsiniz. Ama fazla bekleyecekse bence atın.
kerem_imm Denizefeannesi doktorumuz 24 saat içinde kullanın dedi bize. Gün içinde 3 kere uygularsan biter demişti.
Asya39 Denizefeannesi serum fizyolojik alıp bir sürü para vermenize gerek yok Eczaneden izotonik serum Alıp şırınga ile burnunu temizleyin ben doğduğundan beri öyle yapıyorum ama iZotonik olmasına dikkat edin diğer serumların içerisinde şeker oluyormuş
BirrPrensessannesi Denizefeannesi memeden çek kucağında biraz sallamış gibi yap tam dalınca yatır benimde bebeğim öyleydi anca öyle hallettm
Cktha Denizefeannesi kpatip kullanılıyor dr öyle demişti ama büyük serum aldım dr yazdi siringayla çekilip kullanılıyor