Çalışan anneler sizlerden destek bekliyorum yakında ise baslıcam ve nasıl olcak diye düşünmekten delircem şimdiden.. nelere hazırlıklı olmalıyız nasıl geçer süreç bebeğim 7 ayı bitirmiş olcak babaannesi bakacak. Tek sorun asla biberon emzik kullanmıyor sütlerimi nasıl verebilirim yaşayan oldu mu bu sorunu