Hipp combiotic gerçekten çok güzel ama bizimde kilo alma sorunumuz olduğu için Aptamile geçtik. Çok da memnun kaldık. Artık büyüdüğü için diğer mamaları da denedim. Sma ve Aptamil birbirine çok benziyor. Bence Sma da kullanabilirsin. Biz de hiç bir mama kaka veya gaz sorunu yapmadı. O bünyeye bağlı bir durum sanırım. Denemelisin. Bir de kusma problemi varsa özel reflü maması kullanmıştık. Bebelac gold thickener diye. Normal mamaya 1 ölçek ekleniyor. Öneririm.