ben dördüncü ayda diyetisyenle bir diyet yapayım dedim, ne bebişin kabızlığı kaldı sütüm yağsız olduğu için ne bağışıklığının düşmesi sebebiyle aşı yeri enfeksiyonu kaldı… su kesinlikle süt yapıyor ama asla sütü yağlandırmıyor. bünye meselesi biraz, ben bebişten önce 2 ana öğünle besleniyordum, o yüzden 3 öğün yemek bile kilo aldırdı bana. kiminin sütü bol ve yağlı. bir arkadaşım gaz yapmasın diye sadece tost yiyodu bir ara, sütü fışkırıyordu resmen. ben dünyaları yesem anca süt yetiştirebiliyorum🙄bi heveslenmiştim doğumdan sonra emzirip kilo veririm diye, üzerine 6 kilo aldım ahahaha😁