4 ay önce sezeryanla dogum yaptim ve bugün sabah adet oldum sandim kanamam vardi ama normalde adet agrim cok agrili gecer hicbirse hisseetmiyordum ve normalinden daha az bi kanama ama öglenden sonra durdu yok denilecek kadar az var suan anlama veremedim adetmi oldum neden kanamam var doktora gitmelimiyim bilmiyorum