Benimki şimdi 4 aylık. Tam 3- 3,5 arası bende aynı şeyi yaşadım. Sütünün azaldığından endişeleniyorsan 2 saatte bir sağ gündüzleri. Bebiş emsin emmesin sen sağ, ne kadar süt sağarsan ya da emzirirsen o kadar fazla süt üretir vücudun. Birde sakın biberon ve mama verme aç olsa mutlaka anlarsın. Kendine de bebeğine de güven , birkaç haftaya düzelecek