Bebeğim 7 ay 20 (günlük
Çok iştahsız ama kendi birşeyler tutup yemek istediğini farkettirmeden bir kez pankek yaptım
Korkumdan yemesine izin vermedim her ağzına götürüsünde boğulcak diye çektim kendime de kızıyorum ama elimde değil çok korkuyorum tel basıma bakıyorum ve boğulursa ne yapcam diye kendime güvenemiyorum erken mi eline vermek için siz neler veriyorsunuz boğuluyor mu