Kizlar merhaba, bebeğim 11 aylık iki gündür hsatane hastane geziyoruz, devlete gittik olmadı, bugün özele gittik, Prednol nefes açıcı iğne yaptılar doktor alerjik yapısı var boğazları cok kızarık şişmiş göğüste de hırıltı var dedi, sürekli öksürüyor sesi gitti, nefesi zor alıyordu iğne biraz rahatlattı, böyle olan var mı? Evimizde de değiliz tatildeyiz, mahvolduk resmen Yolanda cikamiyoruz korkuyoruz kötü olur diye kaldık burda, bir akıl verin, tecrübeli olanlar bir baksın… Bu arada alerji ilacı calpol ve ventolin hava kullanmaya başladık…