Merhaba kızlar burda hep okuyodum zayıfladım eskisi gibi oldum diyenleri çok üzülüyodum ben niye veremiyorum bu kiloyu diye 55 ile hamile kaldım 73 ile doğum yaptım şuan bebeğim 7 buçuk Aylık ve sonunda verdim kilolarımı herkes çok isyince yapabilirmişş bunu anladım artık kendimi daha rahat hissediyorum giydiklerimin yakıştığını düşünüyorum sizde vazgeçmeyin benim gibi okuyup üzülen hanımlarr isteyince öle bi oluyo kii ☺️👍🏻