melosta 4. Ay atağında bizde de biberon reddi başlamıştı. Biberon ağzına girdiği an basıyodu çığlığı. Sütüm az geliyodu 2 göğsümüde emzirsem imkansızdı doyması aile hekimine gittiğimizde de kilosu alt sınırda çıkmıştı maalesef. Bende mecburen arı kaşık mamasını yedirdim, meyve püreleri aldım, yaptım onlardan yedirdim, mamanın içine bebe bisküvisi ezip yedirdim atak haftası bitince biberon tutmaya başladı çok şükür o şekilde idare edip yeniden biberona geçtim şükürler olsun ki. Geçici bi durum üzülmeyin