Sara1904 Sybabys benimkinde nerdeyse üç gündür yapmıyor mama meme verıyorum üç aylık olacağız neden acaba
mehmel54 Sybabys çok normal şuan zaten kilo almaya yöneliyor annne sütü alıyorsa 10 güne kadar mama alıyorsa 6 güne kadar normal demişti bize doktorumuz
Semra1111 Sara1904 merhaba bizde 2 Ay 22 günlüğüz meme mama gidiyoruz fakat hiç emmek istemiyor bu ara uyurken emziriyorum mama da öyle gezinerek falan sizde durum nasıl
Sara1904 Semra1111 eskiye göre iştahsız emip bırakıyor önceden emmek için ağlardı bide karnı acayip gurulduyor ve uykuya geçerken hep huysuz huzursuz
Sara1904 Semra1111 mama meme ilerlerken şdrar nasıl oluyor bizim önceden sadece memeydi renk yoktu şimdi sarımsı hafif kokulu sizde nasıl
Deletedmom83610 Semra1111 benxe 2 ay 17 gunlgz ayni sizin gbi mama meme gdioyordum su ara memeyi hc istemiyor agliyor bağırıyor yatarak emziriyorum neler yapiorm yok zaten sutum az smdi hepten gitcek
Deletedmom83610 Sara1904 benmkide ole ya iştahsız onc3den acıkınca aglardi smdi tk yok ne aglama ne bisy ben zorla.veriyorm meme zaten gorunce çıldırıyor hic almak istemiyor cok canm skliyor ya bi uykuda meme aliyo yakinda onuda bırakır
Sara1904 Deletedmom83610 acaba bu aylarda böyle mi oluyor yani doysunlar gerisi mühim degıl ama bizim süt alerjimiz de var dört gözle kaka beklıyorum valla çişi nasıl bebegın
Deletedmom83610 Sara1904 yaa eskisi gibi dolu dolu degl ama eskiden meme giderdm smdi mama da veriyorm ona rağmen az sanki hani varda dolu dolu degl bide kava cok sicak 30 35 derece acaba terle mi atiyo
Sara1904 Deletedmom83610 evet aynı bizimde öyle önceden daha ağır olurdu yine çiş yapıyor ama eskisi gibi degıl ve sarımsı hafif kokulu normal midir öyle olması
Sara1904 Deletedmom83610 demek ki sıcaklardan canım inşallah kakalarını da rahat yaparlar bizim alerji varya hep mukuslu çok üzgünüm
Nur1818 Bende ilk 3 ay meme mama ilerlediik ozaman 2 güne bir yapardı anne sütüne döndük mama bıraktim hergun yapıyor kakasını hatta günde 2 3 kez yaptığı oluyor.
Nur1818 Nur234 azaltarak bıraktım. Solgar bira mayası tableti kullandım. Sütüm cogaldi. Günde 3 lt su içmeye çalıştım üzüm hoşafı ve bol bol emzirdim