Tugceeeek Bebeğim 48 günlük mama ve anne sütü ile besleniyor sürekli ıkınıyor. Kakasını yapsa bile bir saat sonra tekrar ıkınmaya başlıyor. Sürekli ıkınma halinde. Sebebi ne olabilir kızlar başına gelen var mı
Outlander Tugceeeek bağırsakları henüz gelişmediği için tuvalet yaparken gaz çıkarırken öyle yapıyor.
Tugceeeek Outlander yani her bebek aynı olmaz tabiki ama çevremde hiç bu problemi yaşayan bebek görmedim bi problem olabilir mi doktora da götürmedim henüz
Outlander Tugceeeek sanmıyorum ya doğal süreç geçiyor bir süreden sonra benimki de öyleydi azalıyor epey sonra biter