2 gun once post acmistim hastayim insallah bebegime gecmez diye ama ne yazikki korktugum basima geldi bebegim ateslendi hastaneye goturduk atesi 38.5 kaninda enfeksiyon cikti. Rabbim tum bebisleri korusun cok dikkat edin salgin var. Lutfen bebegim icin dua eder misiniz ismi lina. Suan cok aci cekiyor bogazi sis mama icemiyor atesi hala dusmedi. Tum onlemlerime ragmen bebegimede bulasti lutfen dualarinizda bizide unutmayin