Merhabalar,
Bebeğim 3 aylık. İlk doğduğunda sarılık geçirdiğinden sütümün az geldiğini düşünüp mamaya başlamıştık (doktor tavsiyesiyle)
Şimdilerde bebeğimi sadece emziriyorum, mamayı sadece gece veriyorum, gündüz hiç vermiyorum keza teklif ettiğimde de mama almak istemiyor, emmek istiyor zaten ama sütüm yetiyor mu, yetmiyor mu bilemiyorum. Hemen hemen her saat başı emziriyorum. Ne dersiniz?