5 aylık bir bebeğim var. Anne sütüyle besleniyor sadece. Diş problemlerim hamilelikte başladı ama dogumdan sonra cok yogun bir diş eti kanaması problemi yasamaya basladim. Fırcalarken oluk oluk zaten ama hic bir sey yapmadigim zamanda kanama oluyor. En son ne zmn sacimin döküldügünü unutan ben simdi sonu gelmez bir dökülmede yaşıyorum. Hastanelerde randevu bulunmuyor. Emzirirken kullanıp memnun kaldiginiz takviye ilaclar var mı?