Kızlar oğlum kesinlikle tek durmuyor illa ben oynatıcam sizinde öylemi. Normal mi bu durum. Bırakıp gidemiyorum mutfağa falan beşikte kendi durmuyor hemen ağlıyor. Oyuncak falan da oynamıyo sıkılıyor bırakıyor hemen. Sizde durumlar nasıl ne 10 dakika kendi dursa en azından çamaşır asarım. O bile mümkün değil. 😢