
Kızlar bi kaç gündür parmağımı koyduğum bölgede küçük bi şişlik, rahatsızlık hissediyorum. Geceleri dişime de ağrı vuruyor. Diş kökü iltihabı mı, yoksa çene eklemi iltihabı mı? Doktora gitmedim henüz. Evde ağızı gargara yapmak için ilaç var onu kullanıyorum dünden, azıcık o bölgeyi uyuşturdu. Bu nedir başınıza geldi mi hiç? Kendimi kötü hissediyorum😢