Mihribanmasall canım ben de 36+4 günlük doğdu. Aynı şekilde yoğun bakıma galan girmedi çok şükür. Sağlıklılar merak etme, fiziksel gelişimleri 3 hafta geriden geliyor bunu unutma. Kötü bir şey değil korkma. Zihinsel gelişimlerinde sıkıntı yok, erken doğdukları için normal doğma tarihlerine göre gelişiyorlar kısaca. Daha çok küçükmüş, zamanla oturacak her şeyi. Yakalayacak yaşıtlarını