Kızlar kafama çok takılmaya başladı aslında hiç umrumda değildi çocuğum ne zaman isterse o zaman konuşur dedim hep. Ama şöyle bir durum var bütün kelimeler yanlış söylüyor yani konuşamıyor değil çocuk konuşuyor da örneğim dondurmaya bombo diyor parka lal diyor suya ba diyor dayısına gagilga diyor falan daha çok sayabilirim bunlar gibi her şeye farklı bir isimle sesleniyor. Ama anlamlı kelimeleri de var anne baba dede aydede mama pilav çilek vs bayağı da kelimesi var. Ve diyelim bir şey sordum bilmiyorum demiyor da elleriyle bilmiyorum işareti yapıyor Ya da anne gel demiyor ama anne diyor sonra da gel işareti yapıyor kuş görse elleriyle anlatıyor bunlat aklıma gelenler ama anne pilav diyor mesela iki kelimelik cümleler var yok değil. Daha önce nöroloji de görmüştü farklı bir sebepten çok şükür bir sıkıntısı yok oğlumun boyu kilosu ileride gelişimi güzel her şeyi anlar yapar. Sadece gözünde problem var bununla ilgili olabilir mi Ya da nedir bunun sebebi dili daha dönmediği için mi böyle oluyor bilen biri varsa aydınlatabilir mi ?