Goktugkaganinannesi 2.8 yaş kullanan varmı çocuğunuza faydası yada yan etkisi old mu . İshal var 2 T yaşındaki oğlumda
Ekvatoral Goktugkaganinannesi bizim doktorumuz. Viral bir rahatsızlık geçirmişti o zaman kullanın dedi. Sonra da her antibiyotik de kullanabilirsiniz dedi. İlk ishalinde faydası olmuştu. Ama sonra çok etkili olmayınca zinco kullanmıştık. Genel anlamda memnunduk biz
Esra17 Goktugkaganinannesi merhabalar 13 aylık bebeğim için kullandım ama bizim kabızlık vardı ondan kullanmıştık
Goktugkaganinannesi Leylaaa35 internette yok alerji yaptı yok .. daha çok İshal yaptı demişler korktum bende yaa .