2cocukannesi__ agır mı gelıyor acaba, kuzenımın kızı içmiyormus oyle dıyorlardı sonra bır gun bana bıraktılar yaptım ıctı anneannesı geldı yok sen mamayı cok koymussun yaptı meger onlar 40 ml e bır olcek koyuyoralrmıs ben 30 ml e yapmıstım kı yegenlerıme de yapıyordum zaten. Ama anlamak bılmedı cocuk oyle oyle bıraktı mamayı. Belki kıvamı hosuna gıtmıyor olabılır ya yogun ya da sulu gelıyor olabılır. Ya da tadını sevmemıstır. Baska mama denedınız mı sma mı neydı onu cok overdı eczacılar eskıden. Sımdı mamalar da hep degıstı. Bu dedıgım 10-12 sene öncesıydı. Bu arada siz gold mu aldınız yoksa sarı paketı mi sarı paketten daha cok sevdı bızımkı goldu.