Arenmomm Sütünüz azsa hiç beklemeden mama takviyesi alın, benim bebeğimde sarılık nedeniyle hastanede yattı, sütum yetti sandığım için ama açmış çocuk bu nedenle sarılık nüksetmisti.. inat etmiştim anne sütü vereceğim diye, eğer doymadigini düşünüyorsaniz mama vermekten çekinmeyin bence