Kızlar oğlum alt iki dişini 5 aylıkken çıkardı şimdi 7 aylık üst 4 dişi birlikte çıkarıyor ve ateşi sürekli çıkıyo bi türlü düşüremedim normalde ilk dişleri çıkınca böyle olmadık hiç acaba başka sorunları mı var diye düşünüyorum pazartesi doktora gideceğim