geceuyumayanne1 Kızım 1 yaşında geceleri yenidoğan bebek gibi 2 saate bir kalkiyor ve kalktığı zman ağlıyor geri yatırıyorum 2 saat sonra tekrar ağlayarak uyanıyor uyuttugum zaman kuran sure açıp öyle uyutuyorum yoruldum iyice kızlar sizce neden sürekli kalkıyor
sevgikelebegi geceuyumayanne1 susadığı için olabilir veya rahat edememiştir uyumadan önce alt değiştir emzir ve yemek yedir suyunu içir ve uyut öyle kesintisiz uyur
nidas_mom geceuyumayanne1 4,8 ve 12.aylar uyku gerilemesi atak ayları ondan dolayı olabilir. Kızım 11 aylık şu an atak haftasında. Daha yarısındayız daha bitmesine 15 gün var uykusuna yansıyan bi durum yok henüz dilimi ısırayım.
iremnr geceuyumayanne1 artık herşeyin farkında ayağınızda uyuyor uyanınca bi bakıyor başka yerde ve ağlamaya başlıyor. Bu durumdan korkarda
geceuyumayanne1 Seymacr ayağımda sallyarak uyutup yatağına koyuyorum.o yüzden mi uyanıyor dersiniz bumudur desteksiz uyumak
sevgikelebegi geceuyumayanne1 destekli uyumak. Oluyor ayakta sallamak desteksiz uyumak dediği şey bıraktığın yerde kendi kendine uykuya dalarsa o desteksizdir… Sen uyku saatini biliyosun zaten o saate yakın alt değiştir yemek yedir su içir rahat rahat yatar
Seymacr geceuyumayanne1 her uyandığında sallanarak uykuya dönmek istiyor, bi de uyku gerilemesi var o yüzden sıkıntılı bi dönem
geceuyumayanne1 sevgikelebegi inşallah yatar canım deniyecem dediklerini yorumun için teşekkür ederim.