Yarın kırkım çıkıyor inşallah, doktorum evime hayli uzak. Son kontrolümde bana dedi ki kırkından sonra da bi muayene ol ister bana gel ister orada git. Sizce doktoruma gitmeli miyim çocukla da zor olacak aslında. Başka doktora gitsem bir şey fark eder mi? Hepsi doğum sonrası aynı şeylere bakmaz mı? Yardımcı olur musunuz😊