Balim38 kesinlikle yanışa pişiğe birebir, Allahın büyük nimeti, ben çok geç tanıştım ona üzülüyorum. Ha tabiki her alt açmada yıkamadan kurulamadan asla bağlamamak da gerekiyor , ıslak mendil pişik yanlısı resmen. 10 aydır mecbur kalmadıkça kullanmıyorum