mavisgozlum Ahusmom daha çok minik bebek isilik olmus kizim bir yasinda o bile isilik oldu canim serin tut kalin kalin giydirme gecer dus aldir surekli
Sinoom Ahusmom yanlış bilgi vermek istemiyorum ama bu şekilde bu kadar fazla değildi ama bebeğim de vardı ve kakasını da yapamıyordu , süt ürünlerini ve dışarıdan yemeyi kestim bebeğim hem kakasını yaptı hemde yüzü düzeldi
Ayliz134 isilik de olablir alerji de. Bir çocuk doktoruna götürmeniz de fayda var. Benimde kızımda bu tarz şeyler çıkardı sıcaktan sanıyordum ancak snradan alerji olduğu anlaşıldı. İnşallah alerjik değildir.
Ahusmom Ayliz134 pazartesi randevu aldım ama o zamana kadar içim içimi yer o yüzden buraya sormak istedim, çok geçmiş olsun sizede inşallah bizimki alerji değildir
Ahusmom Nurellaaaa içine bi zıbın üstüne askılı ve şort giydiriyorum uyurkende ince tek kat müslin örtüyorum daha ne kadar ince giydirebilirim bilmiyorum ki 😔
Gozde40 Ahusmom lütfen yanlış anlamayın ama fikrim çok kalın havalar çok sıcak tek bir bady gerekirse çorap uyurken tek kat müslin yeterli gelecektir bezler çok sıcaklatıyor unutmayın tabii anne olarak siz en iyisini hissedersiniz 🤗
Ahusmom Sinoom süt ürünleri tüketmiyorum ama ona rağmen çıktı aslında alerji yapabilecek bi şey tüketmedin umarım alerji değildir
mavisgozlum Ahusmom zibinla beklet canim cok sıcaksa olmasi cok normal olabildignce serin tut sen arkadaşımın bebeginin her yeri isilik oldu tum vücudu onzaman daha zor geciyo azken hemen serin tut geçsin ☺️
Ahusmom Gozde40 öyle yapayım artık çünkü sabah kalktığımızda oldu 3 gündür çoğalıyor her sabah gece çok terliyor demek ki çok sağolun ☺️☺️
Perihan_aslan35 İsilik cnm 4 cocugum var ufakligim da ole cok sicak ama kimsenin opmesinede izin verme erkeklerin sakali batar birde bazilari ıslak ıslak opuyo izin verme surekli yika ve sil islak bezle