Oguzhan_1605 Kızlar bebeğimin reflüyü için doktor bu ilacı yazdı da nasıl kullanacağımız bilemedik eşimle. Lütfen yardımcı olun. Propektüsünde tam açık yazılmamış anlayamadık ilacı fazla vermek de istemiyoruz.
Portakal Oguzhan_1605 doktorum süte ya da mamaya karıştırıp vermemi söylemişti 120 cc mama yapıyorum ona karıştırıyorum ama doktora ya da eczacınıza sorun
Nln Oguzhan_1605 ben önce sütümü yeteri kadar sağıp kaşıkla veriyordum sonra kaynamış ılıtılmış suyla öyle çok değil ama bir yemek kaşığı kadar suyla karıştırıp verdim biberon alıyorsa onunla daha rahat içiyorlar
Asyaberill Oguzhan_1605 mama yada sütle karıştırıp paketin yarısını gece yarısını sabah veriyorum ben bebeğim 2 aylıkken bu şekilde başladık şuan 6 aylık hala bu şekilde devam ediyoruz
Ask17 Oguzhan_1605 selam canım benim bebeğim 3aylıkken başladık. Günde 4 sefer yarım paket tozu 3 tatlı kaşığı kadar suya karıştırıp enjektörle çekiyorum o şekilde veriyorum. Ama kaşıkla güzel çırpmak gerekiyor içinde pütür kalmayana kadar. Günde toplam 2 paket kullanmış oluoruz
Oguzhan_1605 Ask17 yarım paket derken onlar ikili oluyor canım onun bir tanesinin yarısını mı karıştırıyoruz
Ask17 Oguzhan_1605 iki paket birleşik satılıyor ama ben aldığım gün onların hepsini makasla kesip tek tek paketler haline getiriyırum. O tek paketide yarım yarım olacak şekilde iki seferde kullanıyorum.
Helloyagmur Oguzhan_1605 2 tatli kasigi suya yarim paketi gunde ikiye bolup veriyorum doktorum tek seferde vermememi soyledi:)