Çocuğum çok sık kulaginda sıvı ve bademcik intihabi oluyor kisacasi üst solunum yolu enfeksiyonu ve geniz eti var yani 1 sene her ay antibyotik kullanıyoruz bunun sonucu bu kapsülü deneyelim dedi doktorumuz ameliyat vs karar vericek bu kapsülü bağışıklık güçlendirmek için verdi ilk tabi durumuna bakıcak merak ediyorum kullanan var mu burun akmaması öksürük geniz akıntısı artık kafayı yemek uzereyim