Ahsenk benimde aynı peoblemim var cuk cıuk diye vakumlayamıyot o kadar nazik emiyorki coğu kez zorla emziriyorum zaten. Benimde başta sütüm gelmedii azdı mama talviyesiyle başladık ve biberonla. Bence şuan kücükken biberon vermeyin. Şiringa veya kaşık biberonl verin takviyenizi. Ben hata yaptım 3 aylık olduk uyuklarken uykuda emzirebilşyorum uykuya geçiceği zmn bu seferde düzgün ememiyor başta biberon verdiğim için emme refleksi tembel kalmıştıı. Şimdi idare ediypruz ama meme reddi yaşıyorım ve ben bunu 3 aydır çekiyorum. Sütünü arttıkmak içinde bestlak damla kullabilrsin bana çok etkisi olmuştu birde her emzirmenin arkasına sağ göğsünü ben en az gğnde 3 kere sağım yapıyordum. Son zamanlardada 10 dakila sağ meme sonra 10 dakika sol meme bunu üç kere tekrarlıyorum 1 saat sürüyor ama çok etkisi var